Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

gestript bmx-zadel bekleden ? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Auteur Bericht
triz

BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2008 7:36 pm    Onderwerp: gestript bmx-zadel bekleden ? Reageer met quote

Heey,

Ik zie dat veel mensen hun gestripte(bmx) zadel bekleden met een oud t-shirt en dat ziet er best vet uit!

Dus nu is mijn vraag: Hoe bekleed je een gestriped zadel met een t-shit/doek?

Alvast bedankt.

Grtz. Triz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
fly high

BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2008 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

niet? :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
fly high

BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2008 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

niet? :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Segunda3

BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2008 9:16 pm    Onderwerp: Re: gestript bmx-zadel bekleden ? Reageer met quote

triz schreef:
Heey,

Ik zie dat veel mensen hun gestripte(bmx) zadel bekleden met een oud t-shirt en dat ziet er best vet uit!

Dus nu is mijn vraag: Hoe bekleed je een gestriped zadel met een t-shit/doek?

Alvast bedankt.

Grtz. Triz

Eeuh sjah een echte bikkel snijt het dek eraf, ziet dan wel wat er onderzit, en kit z'n t'shirt eraan vast met eeuh, whatever dat 'tie in de schuur heeft staan.
Tip: Glijk gaan rijden na het lijmen, jeweettoch

Of je loopt ff bij de lokale meubelstoffeerdert binnen met zadel en shirtje ?
Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
remmie_dirt

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2008 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je koopt bison tix, is van die gele lijm. Heb het zelf ook gedaan. Probeer alle uitstekende dingetjes van je zadel af te vijlen om een cleanere look te krijgen. En pak dan het t-shirt/doek en knip het ongeveer op maat. Hou wel ruimte over voor de plakrand en ietsjes meer! Smeer dan je zadel aan de onderkant in met lijm. Alleen de plakrand! En probeer het t-shirt strak eromheen te trekken en vast te plakken. Begin bij de punt en eindig achteraan. Zo kun je het hele shirt er strak omheen laten trekken. Waarschijnlijk gaat het tshirt na een tijdje op sommige plekken loszitten. Gewoon je potje tix pakken. beetje smeren en weer plakken. Zorg er wel voor dat het shirt er netjes en strak zonder kreukels erin over je zadel heen zit. Anders verpest je de hele look.
hier mijn vorige zadel:

En het zadel wat ik nu heb:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
poebe

BerichtGeplaatst: Za Nov 03, 2018 5:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

interessant ...

Zijn er nog meer mensen wie dit doen? voorbeelden?

Ik ga een oud zadel slopen om er een Amstel bier shirt overheen te plakken denk ik. die kleur stelling past goed bij mijn fiets en bier is lekker dus dat is dikke winwin Very happy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Pagina 1 van 1

Ga naar: